Jak se tohle mohlo dít?

5. března 2007 v 18:42 | heckt |  Výlevy
Našel sem na respectim blogu video, který mě fakt děsí. Takže ho chci poslat dál, aby ho vidělo co nejvíc lidí a zapamatovali si ho. Tohle už se nesmí stát!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Madsheep Madsheep | Web | 5. března 2007 v 21:14 | Reagovat

Tak to je síla! Pak se cüml div, že nejsem vlastenec... Tady ty pánové jsou taky velký vlastenci.

2 Manicka Manicka | 5. března 2007 v 22:29 | Reagovat

Tohle je síla.

K Davidovi: Ano nácci byli a jsou "vlastenci". Naprosto nesouhlasím s jejich hlásáním, s jejich čistou rasou...    Ale to nic nemění na tom, že jsem také vlastenec. Nevidím vlastenectví, v tom, jak zničit, ty kteří jsou jiní než já. Zvítězil-li by nacismus, nikdy bych se nenarodil. Vlastenectví vidím v tom, dodržovat zákony dané země (v níž žiju, popřípadě, ze které pocházím), ctít její velikány, slavné předky, uznávat její kulturu. (To neznamená, že pokud jsem z jiné země, tak nectím zákony té, ve které se nacházím.)  Vlastenectví je životní pocit, že "zemi/národu", který mě vychoval něco dlužím, nebo lépe, jsem jeho součástí, a nějakým způsobem se pokouším to dobré z něho předávat dál, neztrácet o něm podvědomí, vychovávat své okolí v harmonii daného národu

3 zümlbuřt fon čechy ist majn fátrland zümlbuřt fon čechy ist majn fátrland | 6. března 2007 v 16:57 | Reagovat

milej finku,to esi ses nebo nejses vlastencem je tvuj boj,do něj ja se ti srati nechci...ale to,ze napises,ze ty plesaty kundy sou vlastenci,mi fakt neštimuje.

dyt maj v hlave nablito,vsechno je to prevraceny,pro mě neznamena vlastenectvi pocit nadřazenosti nad vostatnima a k tomu brutalni fyzicky napadani a dehonestace (doufam, ze mate radost,ze sem použila todle slovo,ktery je mi znamé jen diky vam, naucili...no,třeba ted budu vypadat trochu vzdelanejsi) jejich majetku a pro ně hodnotných věcí...prostě souhlasim tady se znalcem pýtrsnem máňojc...finku,seš mi sice vzhledově podobnej jako bratr,ale v tomdle,v tomdle kamaráde si s tebou nikdy ruku nepodam..jo a ten zavírač mikulasskýho hřbitova je taky plešatej neonaciózni imbecíl..ale to ani neni snad proc se divit,protože tag 1/3 týdle ochranný kastovrstvy sou neonacistický blitky v mozku...

4 A.N.A.B. (all nazis are bastards) A.N.A.B. (all nazis are bastards) | 6. března 2007 v 19:42 | Reagovat

no to sou teda vlastencí jako hovado... dyt se nad tim pozastavme, nacismus je preci nemeckej vejmysl, ne? českej vlastenec neonacistou? neslychano!!!

dyt maj v hlave nablito - jen obtizne bych hledal prilehavejsi formuli...

5 heckt heckt | 6. března 2007 v 20:44 | Reagovat

Tyjo díky, sem rád, že se rozpoutala taková diskuse. Jestli mam říct svuj názor, tak někde ve skrytu duše sem asi taky hrdej na čechy, který něco dokázali, ale jinak je mi vlastenectví docela cizí, jediný, na co sem fakt hrdej a nechtěl bych, aby zmizelo je čeština. Je nádherná ve svý bohatosti, málokterej jazyk se dá takhle používat.

6 Madsheep Madsheep | Web | 6. března 2007 v 22:17 | Reagovat

No jo něco na tom bude. Ale národ je tak jako tak smyšlenej jak víme od mr. Třeštíka. Já se k tomu rozhodně přiklánim. Myslim že celý lidstvo v celej svej kulturní škále jeden velkej národ. Jedem v tom společně!

7 Manicka Manicka | 6. března 2007 v 22:32 | Reagovat

Ziml díky za podporu, naprosto se v náhledu na tuto problematiku shodujeme.

8 Tu Tu | 7. března 2007 v 20:17 | Reagovat

Tak tohle video je fakt síla!!!

je moc dobře že vznikají takovýhle  videoklipy a šíří se mezi lidma... nedávno sem na tohle téma viděla dost zajímavej dokument, naprosto mě šokovali popírači holocaustu, jejich argumety-neargumenty jsou odporný...

jinak co se týče neonacismu a vlastenectví, naprosto souhlasim s máničkou a zimll...

Neonacismus je ideologický a politický hnutí, který bezpochyby vychází z nacismu. A nacismus ctí ideu sjednocený germánský evropy....takže českej vlastenec neonacistou...souhlasim s A.N.A.B.em - přinejmenším trochu podivný.a jak bylo správně řečeno...Hitler by po vyvraždění židů a cikánů nejspíš zaútočil i na slovany-tedy na nás.  Takže nechápu co si tyhle vymletý hlavy vůbec myslej. Nechápu jak někdo může bejt tak hloupej a propagovat takhle ubohou a nesmyslnou myšlenku....

a čistý a upřímný vlastenectví je podle mého věc úplně jiná....myslim, že mánička to vystihl docela dobře....

já sama miluju naší kulturu, mentalitu, náš jazyk ...cenim si všech českých velikánů a vim že  jich neni málo....a neni to jenom o tom řvát "kdo neskáče není čech", když vyhrajeme v hokeji.....

Nenutim nikoho aby byl vlastencem jako já a chápu lidi co to takle necejtí...ale srovnávat neonacismus s vlastenectvim to promiň Finku, to prostě nejde.....

9 ziml ziml | 7. března 2007 v 22:29 | Reagovat

a to teda ne a ne a ne finku!!!!!!!!!!!!!zase s tebou nemůžu souhlasit..co to je za  kec,že celej svět je jeden národ??i gdybych opomenula kulturni rozdíly,tag se národnostní mentalita mění od severu k poledniku a dal na jih...na týdle planetě nigdy,rozumíš, NIGDY nebude jeden národ..na takovýdle podmínky člověk nemá ani jeden zpozazasranej gen, každej potřebuje cejtit ten pocit v hnoji zapuštěnejch kořenů,a  igdyž to necejtí v národu,vyhledává to jánevim třeba v ňáký kultovní jemu blízký společnosti...(trochu mi to hodně vzdáleně připomíná opět národ...)a asi i rivaliti,možná,todle nevim,ale ten chtíč soutěžit v sobě člověk má chtě nechtě..

jenom si neumim představit,jag by současný lidstvo přijalo to,že sme všichni jeden národ..v tom případě to slovo už nemá ani význam

navíc,možná národ je jenom smyšlenej pojem,ale to,že nám dává pocit kořenů,pocit,že sem patříme,pocit,kterej cejtíš,dyž se rozhlídneš do luhů a hájů a řekneš si: teda kamaráde jooo sem rád,že sem se tu narodil a cejtíš to pouto mezi Matkou rodnou zemí a tebou,to je pocit k nezaplacení

a co třeba taková víra??nechci se mejlit,ale to je svým způsobem taky jenom smyšlenej fakt jak píšeš vo národu..a kolik lidí ji potřebuje ve svym životě..snad jim dává taky pocit,že někam patřej..

prostě si myslim,že jenom pro to,že je něco jenom smyšlenej fakt,nemělo by se s tim zacházet podřadnějc.

10 Híc sunt liones (infantcaprcantilní lennonchod) Híc sunt liones (infantcaprcantilní lennonchod) | 9. března 2007 v 0:32 | Reagovat

Národ byl vymyšlen, bylo to užitečné. Ale taky nutné, protože to zasahovalo celou Evropu, Francií počínaje. A kdo chvíli stál, už močil opodál.

Nicméně teď? Teď už se nedá, než s timhle pojmem počítat, Dejve.

ALE!

Představme si ideální svět. Takovej, kde lidi nejsou soutěživý a závistivý. Byly by v takovém světě národy? Nemyslim, že by jich bylo třeba.

V takovym světě nežijem. Proto národy existují. A když jsou škatulky globálně uznávaný, těžko je opomíjet...

Líbí se mi Máňův názor- To dobré z něj předávat dál.

Jinak Jendo, mluvíš mi z duše:)

11 Manicka Manicka | 9. března 2007 v 16:06 | Reagovat

Nevim, co je spatny na mym nazoru :D

Radeji bych videl svet, kde lide jsou soutezivi, ale nikoliv zavistivi. Nebyla by to bez soutezeni nehorazna nuda a otrava? Podle mne bychom potom nemeli zadne cile, v podstate bychom nemeli nic, nic by nas nehnalo kupredu. A ja si myslim, ze je dobre se hnat za necim kupredu (mozna je to jiz prekonany positivismus, ale nevadi)

12 Tu Tu | 9. března 2007 v 16:16 | Reagovat

máňo naprosto s tebou souhlasim,  jako bys mi mluvil z duše.....

13 fuck off nazi fuck off nazi | 9. března 2007 v 16:32 | Reagovat

ja musim souhlasit snad se vsema tady... je pravda, nacci jsou vlastenci... je dobre ze milujou svoji zem, ale takhle to prece nejde... milovat ji muzou i pres to, ze tu ziji i jine "rasy"... ja povazuju vsechny lidi, at jde o zidy nebo o cernochy atd. jako rovnocene obyvatele nasi zeme... vzdyt nezalezi na "barve", ale na chovani... jo,  pochopim, ze zmlatej treba cikana kdyz dela vytrznosti, ale jinak fakt nee... Nackum bych prala, aby se jednou probudili cerny... a prala bych jim, aby vedeli jaky to je-kdyz po tobe dou nackove...

14 heckt heckt | 9. března 2007 v 16:51 | Reagovat

Těžko říct, jestli je soutěživost dobrá. Umožňuje rozlišovat lidi, bez ní by sme byli všichni stejný, ale zase tim odkopnem ty slabší. Ptam se, je to jejich chyba, můžou si za to sami, nebo by na ně společnost měla brát zřetel. Je to asi otázka každýho, ale já se musim postavit na stranu soutěživých a slabý jedince odstrčit - oni si někde najdou místo.

15 cýml cýml | 10. března 2007 v 17:29 | Reagovat

pro FUCK OFF NAZI :  Nerozumim tomu,že souhlasíš se všema,když v týdle debatě sou minimálně dva názory radikálně proti sobě...a následně v další větě píšeš,že je pravda,že náccí sou vlastencí,přestože spousta názorů tady přesně tenhle fakt popírá...

dál promiň,ale nemyslim,že to co právě oni cejtí ke svý zemi je láska.Vo to tu vůbec nejde.Jim de vo to si tu pročesat svý bílý vlasy vod černý špíny.Je to spíš vo tej čistotě rasy než vo ňákym citu k vlasti.vždyť vo tom i sama mluvíš: milovali by ji,pokud by akceptovali cizí rasu-což je u nacismu naprosto vyloučitelný. To je naprostej důkaz,že mluvit zde o lásce je mrhání časem..

S dalšim pokračovánim tvýho vzkazu naprosto souhlasim,teda až zase na ten závěr.Řekla bych,že černý by se zachovali ve stejných podmínkách stejně jako náckové tady...kdyby se narodil hitler černej a strhnul by černou rasu k pocitu nadřazenosti,nedopadlo by to vo moc jinak,než tady..takže nač vzbouzet černý,to by nebyla žádná rozumná odplata.

für Heckt : No, každopádně soutěživý sme už vod toho,co nás táta stříknul mámě..každej to v sobě má,ale tadle schopnost může bejt potlačená třeba danym charakterem, nebo vlivem z okolí. Myslim,že pokud slabšímu nevadí jakej je,místo už si v životě najde mezi dalšíma slabšíma,kde si budou vpodstatě rovni. Ale věc jiná je,pokud si slabší člověk uvědomuje to,jakej je a vadí mu to. V tom případě to má blbý. Pořád má ale šanci změnit se, ale je to dost hodně těžký a v tomdle případě by to možná chtělo ňákou pomoc z okolí. A nebo ještě je tu pořád ta možnost smíření se s tim..ale to už zas zavání rezignací a soutěživost pomíjí do původní podoby nuly.

16 Tu Tu | 11. března 2007 v 13:10 | Reagovat

milá ziml: Pokud mam přemejšlet nad tim co by se stalo, kdyby měli černoši stejný podmínky jako náckové tady...musela bych se určitě zamyslet nad tim, co vlastně vede člověka k tomu stát se náckem...kdy je to svobodný rozhodnutí člověka, přičemž jediný, co ho k tomu vede,  jsou jeho názory a povaha (vůbec jeho mentalita) a do jaký míry na to má vliv výchova a protředí....

ono težko říct....ale rozhodně bych najisto netvrdila, že by se zachovali stejně.

17 Antonn Van der Schaafbergson Antonn Van der Schaafbergson | 11. března 2007 v 14:18 | Reagovat

Než se dostanu k debatě, rád bych tě Címl upozornil, na jeden tvůj komentář, a sice č. 9  ze 7.3.2007, kde poněkud nepochopitelně píšeš: " od severu k poledniku a dál na jih".

Co se týče videa, je to nářez...

Co se týče debaty je to taky nářez...

Musím vyjádřit svůj souhlas s monsiňorem Finkem. Už samo slovo nacismus přece vychází ze slova "nacionální" čili "národní". Jedná se tedy o extrémní,

vyhrocenou formu vlastenectví bez ohledu na to ke které zemi se vztahuje.

Myslím že je také důležité zdůraznit fakt, nejen, že ne každý vlastenec je (neo)nacistou, ale i naopak, že ne každý neonacista je vlastenec. Pohnutky lidí hlásících se k  (neo)nacismu mnohdy nevyplívají z vlastenectví ale jen z potřeby náležitosti k nějaké skupině.

Což je shodou okolností také důvod vzniku vlastenectví, potřeba pocitu že patřím k nějaké rase či národu a také to, že mohu být hrdý na něco co sám nedokážu a ani na tom nenesu žádnou zásluhu, tím myslím úspěch jiných stejné národnosti.

A ještě reakce na komentář č.11 z 9.3.2007: Máňo,  soutěživost vychází ze závisti, není-li dokonce její součástí či podmnožinou.

18 zýml zýml | 11. března 2007 v 16:18 | Reagovat

-tuřbende,heleť todle fakt nemůžu vědět na jisto,ale jsem si téměř jista, že když člověku začneš podsouvat jakýkoli klady a vytváříš u něj pocit, že je něco víc ( a to se lidský ješitnosti kurva líbí  ), je to víc než snadný tomudle faktu uvěřit. A todle podle mě platí u všech lidskejch ras, respektive všechny mentality jsou si v tomdle podobný. Jo, celý to byla spíš taková dost nadsázková spekulace, ale řekni mi, proč by se měli vzbouzet černý, aby se pomstili náckom? Jako kdyby jejich odplata byla ospravedlněná tim, že oni jsou ti poškození?? Podle mě násilí na násilí je hloupost, ať už je škoda sebevětší.

pane schaafbergsone, opravdu jsem napsala hovadinu, doufam, že budete mít pochopení pro moji nepochopitelnost..sem holt ja to blbý jelito

19 Nacismus,komunismus?Pryč! Nacismus,komunismus?Pryč! | 14. dubna 2007 v 23:00 | Reagovat

Náhodně sem se dostala na tvuj blog a po zhlédnutí tohodle video musim konstatovat,že je to fak maso. Lidi,kerý propagují myšlenku nacismu,což vlastně pochází od slova nacionalismus=vlastenectví(ale v jejich podání to má KRAPET jinej konečný vyznění),maj v halvě naprosto nablito.Ale když začnete osoby typu Hitler,Mao Ce Tung,Musoliny a podobný zvěrstva,zkoumat z psychologickýho hlediska,zjistíte,že všichni mají min.jedno společné, a to narušená psychickou stránku osobnosti.Lidi,keří v dnešní době vyznávají nacismus,se podle mého úsudku snaží odlišit od okolí svým postojem,následně oblečením a povětšinou vyholenou hlavou,ukázat tak světu,jak jsou drsní,že se nebojí někomu namlátit a tvrdě si stát za svýma názorama.Většina těhle lidí ani neví,co bylo podstatou nacismu a vlastně celej jeho průběh,což je dost smutný!Jsem ráda,že se o tendle problém v dnešní době zajímá dost lidí,ale zároven mnoho jich Holocaust popírá,stejně jako někteří popíraj tvrdej komunstickej režim.Koukněte se třeba na The Wall vod Floydů,na to,jak jsou lidi zmanipulovatelný nebo si přečtětě knížku od Remargua Jiskra života,včele dopuručuji...

20 sobl sobl | E-mail | 7. května 2007 v 21:47 | Reagovat

FUCK OFF NAZI!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama